Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Motor disponuje výkonom 100 kW (136 k).Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor ponúka 505 litrov v základnom stave.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
O nedostatok miesta sa vzadu obávať nemusíte.Foto: Ondrej Rabatin
O nedostatok miesta sa vzadu obávať nemusíte.Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá sú široké a pohodlné.Foto: Ondrej Rabatin
Palubná doska je naozaj štýlová.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Vodič sa cíti za volantom naozaj útulne.Foto: Ondrej Rabatin
Volant dobre padne do rúk, ovládače na ňom sú praktické a nechýbajú ani pádla pod volantom, pomocou ktorých sa dá radiť.Foto: Ondrej Rabatin
Grafika prístrojov je naozaj pekná, obzvlášť v noci.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Navigácia je prehľadná a zrozumiteľná.Foto: Ondrej Rabatin
Mobilný telefón sa dá cez bluetooth obsluhovať prostredníctvom dotykového displeja na stredovej konzole.Foto: Ondrej Rabatin
Nechýba ani parkovacia kamera.Foto: Ondrej Rabatin
Hydrodynamický menič krútiaceho momentu automatickej prevodovky má dosť veľký preklz, čo neprospieva rýchlosti radenia ani spotrebe paliva. Napriek tomu sme však počas testu dosiahli nižšiu spotrebu, ako udáva výrobca.Foto: Ondrej Rabatin
V najvyššej výbave je sedadlo vodiča nie len vyhrievané, ale aj odvetrávané.Foto: Ondrej Rabatin
Nechýba USB port.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin