Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor ponúka v základnom stave 380 litrov, čo je o 40 litrov viac, ako ponúkal predchodca.Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor má praktické dvojité dno.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Operadlá zadných sedadiel sa sklápajú do roviny s podlahou batožinového priestoru.Foto: Ondrej Rabatin
Základný naftový motor produkuje 66 kW (90 k).Foto: Ondrej Rabatin
Na nedostatok priestoru na zadných sedadlách sa v novom cee’de sťažovať nebudete.Foto: Ondrej Rabatin
Na nedostatok priestoru na zadných sedadlách sa v novom cee’de sťažovať nebudete.Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá sú skôr komfortné ako športové.Foto: Ondrej Rabatin
Palubná doska upúta dizajnom aj kvalitnými materiálmi.Foto: Ondrej Rabatin
Palubná doska upúta dizajnom aj kvalitnými materiálmi.Foto: Ondrej Rabatin
Palubná doska upúta dizajnom aj kvalitnými materiálmi.Foto: Ondrej Rabatin
Tvar tlačidiel je ideálny vzhľadom na ich funkciu a umiestnenie.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Automatická klimatizácia ponúka až dva automatické režimy ofukovania - slow a fast, čo prispieva ku komfortu a jednoduchosti jej obsluhovania.Foto: Ondrej Rabatin
Radenie šesťstupňovej manuálnej prevodovky je presné a má krátke dráhy.Foto: Ondrej Rabatin
Parkovacia brzda je klasická mechanická, nestraší tu žiadna elektronika.Foto: Ondrej Rabatin
Navigácia je prehľadná a ľahko sa podľa nej orientuje.Foto: Ondrej Rabatin
Ovládanie multimediálneho systému je veľmi intuitívne.Foto: Ondrej Rabatin
Nechýba USB port ani dostatok odkladacích priestorov.Foto: Ondrej Rabatin
Prístrojová doska je dobre čitateľná, no najvyššia úroveň výbavy TX ponúka ešte krajšiu (digitálnu) prístrojovú dosku.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin