
Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Batožinový priestor ponúka v základnom stave 380 litrov, čo je o 40 litrov viac, ako ponúkal predchodca. Foto: Ondrej Rabatin

Batožinový priestor má praktické dvojité dno. Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Operadlá zadných sedadiel sa sklápajú do roviny s podlahou batožinového priestoru. Foto: Ondrej Rabatin

Základný naftový motor produkuje 66 kW (90 k). Foto: Ondrej Rabatin

Na nedostatok priestoru na zadných sedadlách sa v novom cee’de sťažovať nebudete. Foto: Ondrej Rabatin

Na nedostatok priestoru na zadných sedadlách sa v novom cee’de sťažovať nebudete. Foto: Ondrej Rabatin

Sedadlá sú skôr komfortné ako športové. Foto: Ondrej Rabatin

Palubná doska upúta dizajnom aj kvalitnými materiálmi. Foto: Ondrej Rabatin

Palubná doska upúta dizajnom aj kvalitnými materiálmi. Foto: Ondrej Rabatin

Palubná doska upúta dizajnom aj kvalitnými materiálmi. Foto: Ondrej Rabatin

Tvar tlačidiel je ideálny vzhľadom na ich funkciu a umiestnenie. Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Automatická klimatizácia ponúka až dva automatické režimy ofukovania - slow a fast, čo prispieva ku komfortu a jednoduchosti jej obsluhovania. Foto: Ondrej Rabatin

Radenie šesťstupňovej manuálnej prevodovky je presné a má krátke dráhy. Foto: Ondrej Rabatin

Parkovacia brzda je klasická mechanická, nestraší tu žiadna elektronika. Foto: Ondrej Rabatin

Navigácia je prehľadná a ľahko sa podľa nej orientuje. Foto: Ondrej Rabatin

Ovládanie multimediálneho systému je veľmi intuitívne. Foto: Ondrej Rabatin

Nechýba USB port ani dostatok odkladacích priestorov. Foto: Ondrej Rabatin

Prístrojová doska je dobre čitateľná, no najvyššia úroveň výbavy TX ponúka ešte krajšiu (digitálnu) prístrojovú dosku. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin