
Dizajn Hyundaia i30 je pre Európana "ľahko stráviteľný". Foto: Ondrej Rabatin

Verzia Blue Drive je označená nápisom na "piatych dverách". Foto: Ondrej Rabatin

Vrchná línia bočných okien pokračuje v tvare zadných svetiel. Foto: Ondrej Rabatin

Profil klasického päťdverového hatchbacku. Foto: Ondrej Rabatin

Po dizajnovej stránke sa podľa nás Hyundai i30 celkom vydaril. Foto: Ondrej Rabatin

Predné hmlovky sú súčasťou sériovej výbavy. Foto: Ondrej Rabatin

Verzia Blue Drive má odlišnú optiku predných svetlometov. Foto: Ondrej Rabatin

Disky kolies z ľahkej zliatiny s priemerom 16 palcov sú u verzie Style štandardom. Foto: Ondrej Rabatin

Batožinový priestor má objem 340 litrov. Foto: Ondrej Rabatin

Vzadu je adekvátny priestor na hatchback nižšej strednej triedy. Foto: SITA

Pod kapotou nami testovaného auta pracovala najsilnejšia verzia vznetového štvorvalca s objemom 1,6 litra a výkonom 94 kW (128 k). Foto: Ondrej Rabatin

Na zadných sedadlách je lakťová opierka iba súčasťou najvyššej výbavy. Foto: Ondrej Rabatin

Hnedé plasty na vrchnej časti palubnej dosky dodávajú interiéru dávku originality. Foto: Ondrej Rabatin

Sedadlá môžu byť čalúnené aj modernou tmavohnedou kombináciou kože a látky. Foto: Ondrej Rabatin

Dizajn palubnej dosky je typický pre Hyundai. Foto: Ondrej Rabatin

Príplatkový tempomat sa ovláda chýbajúcimi tlačidlami na pravej strane volantu. Foto: Ondrej Rabatin

Ovládanie rádia a klimatizácie je intuitívne. Foto: Ondrej Rabatin

Prístroje sú prehľadné a majú celkom pekné modré podsvietenie. Foto: Ondrej Rabatin

Systém ISG sa dá deaktivovať tlačidlom v ľavej časti palubnej dosky. Foto: Ondrej Rabatin
Dizajn Hyundaia i30 je pre Európana "ľahko stráviteľný". Foto: Ondrej Rabatin