
Dizajn Hyundaia i30 je pre Európana "ľahko stráviteľný".Foto: Ondrej Rabatin

Verzia Blue Drive je označená nápisom na "piatych dverách".Foto: Ondrej Rabatin

Vrchná línia bočných okien pokračuje v tvare zadných svetiel.Foto: Ondrej Rabatin

Profil klasického päťdverového hatchbacku.Foto: Ondrej Rabatin

Po dizajnovej stránke sa podľa nás Hyundai i30 celkom vydaril.Foto: Ondrej Rabatin

Predné hmlovky sú súčasťou sériovej výbavy.Foto: Ondrej Rabatin

Verzia Blue Drive má odlišnú optiku predných svetlometov.Foto: Ondrej Rabatin

Disky kolies z ľahkej zliatiny s priemerom 16 palcov sú u verzie Style štandardom.Foto: Ondrej Rabatin

Batožinový priestor má objem 340 litrov.Foto: Ondrej Rabatin

Vzadu je adekvátny priestor na hatchback nižšej strednej triedy.Foto: SITA

Pod kapotou nami testovaného auta pracovala najsilnejšia verzia vznetového štvorvalca s objemom 1,6 litra a výkonom 94 kW (128 k).Foto: Ondrej Rabatin

Na zadných sedadlách je lakťová opierka iba súčasťou najvyššej výbavy.Foto: Ondrej Rabatin

Hnedé plasty na vrchnej časti palubnej dosky dodávajú interiéru dávku originality.Foto: Ondrej Rabatin

Sedadlá môžu byť čalúnené aj modernou tmavohnedou kombináciou kože a látky.Foto: Ondrej Rabatin

Dizajn palubnej dosky je typický pre Hyundai.Foto: Ondrej Rabatin

Príplatkový tempomat sa ovláda chýbajúcimi tlačidlami na pravej strane volantu.Foto: Ondrej Rabatin

Ovládanie rádia a klimatizácie je intuitívne.Foto: Ondrej Rabatin

Prístroje sú prehľadné a majú celkom pekné modré podsvietenie.Foto: Ondrej Rabatin

Systém ISG sa dá deaktivovať tlačidlom v ľavej časti palubnej dosky.Foto: Ondrej Rabatin
Dizajn Hyundaia i30 je pre Európana "ľahko stráviteľný".Foto: Ondrej Rabatin