Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
V základnom stave je kufor dosť plytký.Foto: Ondrej Rabatin
Po sklopení sedadiel máte k dispozícii veľký batožinový priestor.Foto: Ondrej Rabatin
Pod kapotou Hondy CR-Z pracuje 1,5-litrový benzínový štvorvalec, ktorému asistuje elektromotor.Foto: Ondrej Rabatin
IMA - Integrated Motor AssistFoto: Ondrej Rabatin
Stiesnený priestor na zadných sedadlách.Foto: Ondrej Rabatin
Interiér je veľmi originálny a futuristický.Foto: Ondrej Rabatin
Palubná doska je vľavo ukončená trojicou tlačidiel, ktoré slúžia na prepínanie medzi tromi režimami hybridnej pohonnej sústavy. ECON slúži na minimalizáciu spotreby, no reakcie na plyn sú nezaujímavé. NORMAL som používal väčšinu času, keďže som chcel otestovať spotrebu. Ináč by som jazdil v režime SPORT, ktorý aj pritvrdzuje riadenie.Foto: Ondrej Rabatin
Veľmi zaujímavá koncepcia rozvrhnutia ovládania klimatizácie a rádia. Netradičná, no ergonomicky výborná.Foto: Ondrej Rabatin
Grafika prístrojov nemá chybu. Hotová budúcnosť. Prostredný kruh mení farbu podľa vášho štýlu jazdy.Foto: Ondrej Rabatin
V ľavej časti sú opäť dva grafy, hore je zobrazovaný stav batérií a dole funkcia elektromotora - buď dobíjanie batérií, alebo asistencia pri pohone.Foto: Ondrej Rabatin
Vrchný graf zobrazuje stav paliva v nádrži, ten nižšie zas momentálnu spotrebu. Celkom dole sa premietajú údaje z palubného počítača, momentálne informácie o tom, či je zapojený aj elektromotor, alebo nie.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin