
Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Batožinový priestor ponúka maximálne 363 litrov - bez rezervy so sadou na opravu defektov.Foto: Ondrej Rabatin

Atmosférická "jedna-šestka" s výkonom 92 kW (125 k) prekvapila úspornosťou, ale aj ochotou vytáčať sa.Foto: Ondrej Rabatin

Aj sedenie na zadných sedadlách je dostatočne komfortné.Foto: Ondrej Rabatin

Aj sedenie na zadných sedadlách je dostatočne komfortné.Foto: Ondrej Rabatin

Miesta je vzadu dosť.Foto: Ondrej Rabatin

Na vonkajších stranách zadných sedadiel nájdete takéto odkladacie priestory.Foto: Ondrej Rabatin

Predné sedadlá sú dostatočne pohodlné, bočné vedenie je len priemerné.Foto: Ondrej Rabatin

Vo vnútri máte pocit, že mohutná palubná doska vás obklopuje.Foto: Ondrej Rabatin

Posed za volantom je vynikajúci. Rozsah nastavenia sedenia je nadpriemerný.Foto: Ondrej Rabatin

Veniec volantu má síce výborný tvar, no ramená už nie. Tlačidlá sa neobsluhujú práve najpohodlnejšie. V tejto nižšej výbave Sport X je to ešte v poriadku, no v luxusnejších verziách sú tlačidlá menej prehľadné.Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Prístroje pôsobia športovo, ručičky sú tyrkysové - americký štýl.Foto: Ondrej Rabatin

Vo vnútri máte pocit, že mohutná palubná doska vás obklopuje.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin