Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor ponúka maximálne 363 litrov - bez rezervy so sadou na opravu defektov.Foto: Ondrej Rabatin
Atmosférická "jedna-šestka" s výkonom 92 kW (125 k) prekvapila úspornosťou, ale aj ochotou vytáčať sa.Foto: Ondrej Rabatin
Aj sedenie na zadných sedadlách je dostatočne komfortné.Foto: Ondrej Rabatin
Aj sedenie na zadných sedadlách je dostatočne komfortné.Foto: Ondrej Rabatin
Miesta je vzadu dosť.Foto: Ondrej Rabatin
Na vonkajších stranách zadných sedadiel nájdete takéto odkladacie priestory.Foto: Ondrej Rabatin
Predné sedadlá sú dostatočne pohodlné, bočné vedenie je len priemerné.Foto: Ondrej Rabatin
Vo vnútri máte pocit, že mohutná palubná doska vás obklopuje.Foto: Ondrej Rabatin
Posed za volantom je vynikajúci. Rozsah nastavenia sedenia je nadpriemerný.Foto: Ondrej Rabatin
Veniec volantu má síce výborný tvar, no ramená už nie. Tlačidlá sa neobsluhujú práve najpohodlnejšie. V tejto nižšej výbave Sport X je to ešte v poriadku, no v luxusnejších verziách sú tlačidlá menej prehľadné.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Prístroje pôsobia športovo, ručičky sú tyrkysové - americký štýl.Foto: Ondrej Rabatin
Vo vnútri máte pocit, že mohutná palubná doska vás obklopuje.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin