Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor ponúka v závislosti od typu použitej rezervy minimálne 432 litrov. Pri sklopení sedadiel a naložení po strechu je to 1 723 litrov.Foto: Ondrej Rabatin
V štvormiestnej konfigurácii si pasažieri vzadu užívajú naozaj kráľovský priestor.Foto: Ondrej Rabatin
V štvormiestnej konfigurácii si pasažieri vzadu užívajú naozaj kráľovský priestor.Foto: Ondrej Rabatin
Aj v päťmiestnej konfigurácii je vzadu dostatok miesta.Foto: Ondrej Rabatin
Aj v päťmiestnej konfigurácii je vzadu dostatok miesta.Foto: Ondrej Rabatin
Predné sedadlá poskytujú dostatočnú oporu v zákrutách.Foto: Ondrej Rabatin
Interiér je vypracovaný veľmi kvalitne.Foto: Ondrej Rabatin
Interiér je vypracovaný veľmi kvalitne.Foto: Ondrej Rabatin
Volant má dobrý tvar, ale tlačidiel je veľa a sú neprehľadné. Združené ovládače v spodnej časti občas trochu zavadzajú.Foto: Ondrej Rabatin
Stredová konzola je prevedená v štýle moderných Fordov.Foto: Ondrej Rabatin
Auto má bezkľúčové štartovanie no nie vstup. Kľúč navyše nemá v aute svoje miesto.Foto: Ondrej Rabatin
Prístroje majú modernú grafiku a zaujímavé podsvietenie s tyrkysovými ručičkami.Foto: Ondrej Rabatin
Silnejšia verzia atmosférickej "jedna-šestky" produkuje 92 kW (125 k).Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin