Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor ponúka v závislosti od typu použitej rezervy minimálne 432 litrov. Pri sklopení sedadiel a naložení po strechu je to 1 723 litrov. Foto: Ondrej Rabatin
V štvormiestnej konfigurácii si pasažieri vzadu užívajú naozaj kráľovský priestor. Foto: Ondrej Rabatin
V štvormiestnej konfigurácii si pasažieri vzadu užívajú naozaj kráľovský priestor. Foto: Ondrej Rabatin
Aj v päťmiestnej konfigurácii je vzadu dostatok miesta. Foto: Ondrej Rabatin
Aj v päťmiestnej konfigurácii je vzadu dostatok miesta. Foto: Ondrej Rabatin
Predné sedadlá poskytujú dostatočnú oporu v zákrutách. Foto: Ondrej Rabatin
Interiér je vypracovaný veľmi kvalitne. Foto: Ondrej Rabatin
Interiér je vypracovaný veľmi kvalitne. Foto: Ondrej Rabatin
Volant má dobrý tvar, ale tlačidiel je veľa a sú neprehľadné. Združené ovládače v spodnej časti občas trochu zavadzajú. Foto: Ondrej Rabatin
Stredová konzola je prevedená v štýle moderných Fordov. Foto: Ondrej Rabatin
Auto má bezkľúčové štartovanie no nie vstup. Kľúč navyše nemá v aute svoje miesto. Foto: Ondrej Rabatin
Prístroje majú modernú grafiku a zaujímavé podsvietenie s tyrkysovými ručičkami. Foto: Ondrej Rabatin
Silnejšia verzia atmosférickej "jedna-šestky" produkuje 92 kW (125 k). Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor ponúka v závislosti od typu použitej rezervy minimálne 432 litrov. Pri sklopení sedadiel a naložení po strechu je to 1 723 litrov. Foto: Ondrej Rabatin
V štvormiestnej konfigurácii si pasažieri vzadu užívajú naozaj kráľovský priestor. Foto: Ondrej Rabatin
V štvormiestnej konfigurácii si pasažieri vzadu užívajú naozaj kráľovský priestor. Foto: Ondrej Rabatin
Aj v päťmiestnej konfigurácii je vzadu dostatok miesta. Foto: Ondrej Rabatin
Aj v päťmiestnej konfigurácii je vzadu dostatok miesta. Foto: Ondrej Rabatin
Predné sedadlá poskytujú dostatočnú oporu v zákrutách. Foto: Ondrej Rabatin
Interiér je vypracovaný veľmi kvalitne. Foto: Ondrej Rabatin
Interiér je vypracovaný veľmi kvalitne. Foto: Ondrej Rabatin
Volant má dobrý tvar, ale tlačidiel je veľa a sú neprehľadné. Združené ovládače v spodnej časti občas trochu zavadzajú. Foto: Ondrej Rabatin
Stredová konzola je prevedená v štýle moderných Fordov. Foto: Ondrej Rabatin
Auto má bezkľúčové štartovanie no nie vstup. Kľúč navyše nemá v aute svoje miesto. Foto: Ondrej Rabatin
Prístroje majú modernú grafiku a zaujímavé podsvietenie s tyrkysovými ručičkami. Foto: Ondrej Rabatin
Silnejšia verzia atmosférickej "jedna-šestky" produkuje 92 kW (125 k). Foto: Ondrej Rabatin