Úžitkové Scudo je vo verzii Combi plnohodnotný "osobák". Foto: Ondrej Rabatin
Od svojich súrodencov rozlíšite Fiat podľa veľkého otvoru na prednej kapote. Foto: Ondrej Rabatin
Vyššie verzie výbavy majú nárazník a ostatné doplnky lakované vo farbe karosérie. Foto: Ondrej Rabatin
Predĺžený rázvor kolies má hodnotu 3122 mm, oproti rovným 3000 mm. Foto: Ondrej Rabatin
Po vyklopení obrovských zadných dverí sa dá pod nimi dobre skryť ak prší. Foto: Ondrej Rabatin
K dispozícii sú aj zliatinové disky kolies. Foto: Ondrej Rabatin
Predĺžený Fiat Scudo meria na dĺžku až 5135 mm. Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor má aj so všetkými sedadlami na palube objem 1230 litrov. Foto: Ondrej Rabatin
Scudo má jedny posuvné dvere na obidvoch stranách. Foto: Ondrej Rabatin
V poslednom rade je o trochu menej miesta na nohy, no stále dosť aj pre 180 cm vysokého človeka. Foto: Ondrej Rabatin
Dozadu sa nastupuje jednoduchým odklopením sedadla. Foto: Ondrej Rabatin
Posledný rad sedadiel je o niečo vyššie, podobne ako v kine. Foto: Ondrej Rabatin
Na nedostatok miesta sa pasažieri v druhom rade nemôžu sťažovať. Foto: Ondrej Rabatin
Výduchy ventilácie s ovládaním teploty pre druhý rad sedadiel. Foto: Ondrej Rabatin
Výduchy ventilácie pre tretí rad sedadiel. Foto: Ondrej Rabatin
Aj hore nájdete množstvo odkladacích priestorov. Foto: Ondrej Rabatin
Uličkou medzi sedadlami sa dá prejsť dozadu. Foto: Ondrej Rabatin
Fiat Scudo využíva viacero koncernových komponentov. Foto: Ondrej Rabatin
Túto stredovú konzolu poznáme napríklad z Peugeotu 207. Foto: Ondrej Rabatin
S plnou nádržou s objemom 80 litrov sa dá prejsť aj 1000 km. Foto: Ondrej Rabatin
Madlo dverí je z ergonomického hľadiska umiestnené veľmi dobre. Foto: Ondrej Rabatin
V interiéri prekvapí dvojfarebná palubná doska. Foto: Ondrej Rabatin
Predné sedadlá sú o niečo komfortnejšie, ako tie zadné. Foto: Ondrej Rabatin
Ručnú brzdu má vodič po ľavej ruke. Foto: Ondrej Rabatin
Motor disponuje výkonom 88 kW (120 k) a krútiacim momentom 300 Nm. Foto: Ondrej Rabatin
Úžitkové Scudo je vo verzii Combi plnohodnotný "osobák". Foto: Ondrej Rabatin
Od svojich súrodencov rozlíšite Fiat podľa veľkého otvoru na prednej kapote. Foto: Ondrej Rabatin
Vyššie verzie výbavy majú nárazník a ostatné doplnky lakované vo farbe karosérie. Foto: Ondrej Rabatin
Predĺžený rázvor kolies má hodnotu 3122 mm, oproti rovným 3000 mm. Foto: Ondrej Rabatin
Po vyklopení obrovských zadných dverí sa dá pod nimi dobre skryť ak prší. Foto: Ondrej Rabatin
K dispozícii sú aj zliatinové disky kolies. Foto: Ondrej Rabatin
Predĺžený Fiat Scudo meria na dĺžku až 5135 mm. Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor má aj so všetkými sedadlami na palube objem 1230 litrov. Foto: Ondrej Rabatin
Scudo má jedny posuvné dvere na obidvoch stranách. Foto: Ondrej Rabatin
V poslednom rade je o trochu menej miesta na nohy, no stále dosť aj pre 180 cm vysokého človeka. Foto: Ondrej Rabatin
Dozadu sa nastupuje jednoduchým odklopením sedadla. Foto: Ondrej Rabatin
Posledný rad sedadiel je o niečo vyššie, podobne ako v kine. Foto: Ondrej Rabatin
Na nedostatok miesta sa pasažieri v druhom rade nemôžu sťažovať. Foto: Ondrej Rabatin
Výduchy ventilácie s ovládaním teploty pre druhý rad sedadiel. Foto: Ondrej Rabatin
Výduchy ventilácie pre tretí rad sedadiel. Foto: Ondrej Rabatin
Aj hore nájdete množstvo odkladacích priestorov. Foto: Ondrej Rabatin
Uličkou medzi sedadlami sa dá prejsť dozadu. Foto: Ondrej Rabatin
Fiat Scudo využíva viacero koncernových komponentov. Foto: Ondrej Rabatin
Túto stredovú konzolu poznáme napríklad z Peugeotu 207. Foto: Ondrej Rabatin
S plnou nádržou s objemom 80 litrov sa dá prejsť aj 1000 km. Foto: Ondrej Rabatin
Madlo dverí je z ergonomického hľadiska umiestnené veľmi dobre. Foto: Ondrej Rabatin
V interiéri prekvapí dvojfarebná palubná doska. Foto: Ondrej Rabatin
Predné sedadlá sú o niečo komfortnejšie, ako tie zadné. Foto: Ondrej Rabatin
Ručnú brzdu má vodič po ľavej ruke. Foto: Ondrej Rabatin
Motor disponuje výkonom 88 kW (120 k) a krútiacim momentom 300 Nm. Foto: Ondrej Rabatin










