Dizajn nového Fiatu 500 odkazuje na ten pôvodný z 50-tych rokov minulého storočia. Podľa nás je neodolateľný.
Dizajn nového Fiatu 500 odkazuje na ten pôvodný z 50-tych rokov minulého storočia. Podľa nás je neodolateľný.
Chrómované spätné zrkadlá sú za príplatok.Foto: Ondrej Rabatin
Predné hmlovky sú súčasťou aj základnej výbavy Pop.
Dizajn nového Fiatu 500 odkazuje na ten pôvodný z 50-tych rokov minulého storočia. Podľa nás je neodolateľný.
Štandardom sú 14-palcové oceľové disky kolies s retro puklicami.
Predná a zadná chrómovaná lišta na nárazníku je za príplatok, rovnako ako chrómovaná koncovka výfuku.
Dizajn nového Fiatu 500 odkazuje na ten pôvodný z 50-tych rokov minulého storočia. Podľa nás je neodolateľný.
Batožinový priestor s objemom 185 litrov postačí aj na menšie nákupy.
Pekným detailom je tiež nápis "500" na chrómovanom osvetlení poznávacej značky.
Chrómovaná kľučka je príjemným retro detailom.
Palubná doska je lakovaná vo farbe karosérie a vpravo ju zdobí nápis "500".
Radiaca páka na stredovej konzole je blízko pri volante a má príjemný chod. Ovládanie elektrických okien je tak isto na stredovej konzole.
Na predných sedadlách sa sedí dosť vysoko.
Nastupovanie dozadu je relatívne jednoduché.
Vzadu je to iba pre dvoch.
Aj keď to tak možno nevyzerá, štyria priemerne vysokí dospelí ľudia sa malej päťstovke naozaj nebudú tlačiť.
Tak tomu sa hovorí multifunkčný prístroj. Vonkajšia stupnica znázorňuje rýchlosť, vnútorná otáčky motora a v strede je displej zobrazujúci funkcie palubného počítača, palivomer, teplomer a čas.
Vľavo pod rádiom je vypínač režimu "City". Po jeho aktivácii sa zvýši účinok posilňovača riadenia.
Dizajn nového Fiatu 500 odkazuje na ten pôvodný z 50-tych rokov minulého storočia. Podľa nás je neodolateľný.