Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Roletka nad batožinovým priestorom je dosť nepraktická. Foto: Ondrej Rabatin
Nechýba plnohodnotné rezervné koleso. Foto: Ondrej Rabatin
Šikovne ukrytý zdvihák. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Vzadu je priestoru dosť. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Palubná doska je pomerne strohá. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Kožený volant je aj v najvyššej úrovni výbavy za príplatok. Foto: Ondrej Rabatin
Integrované rádio v Dacii nedostanete. Ovládače kúrenia sú príliš nízko. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Prístroje sú jednoduché, no prehľadné. Foto: Ondrej Rabatin
Otočným ovládačom sa ovláda rozdeľovanie krútiaceho momentu medzi jednotlivé nápravy. Foto: Ondrej Rabatin
Šesťstupňová prevodovka čiastočne zastupuje aj funkciu redukčnej prevodovky. Foto: Ondrej Rabatin
Tradičné nastavovanie sklonu svetlometov. Foto: Ondrej Rabatin
Rumuni tentokrát urobili výnimku a nešetrili. Kapotu podopiera hydraulická vzpera. Foto: Ondrej Rabatin
Pod kapotou sa ukrýva motor značky Renault. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Roletka nad batožinovým priestorom je dosť nepraktická. Foto: Ondrej Rabatin
Nechýba plnohodnotné rezervné koleso. Foto: Ondrej Rabatin
Šikovne ukrytý zdvihák. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Vzadu je priestoru dosť. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Palubná doska je pomerne strohá. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Kožený volant je aj v najvyššej úrovni výbavy za príplatok. Foto: Ondrej Rabatin
Integrované rádio v Dacii nedostanete. Ovládače kúrenia sú príliš nízko. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Prístroje sú jednoduché, no prehľadné. Foto: Ondrej Rabatin
Otočným ovládačom sa ovláda rozdeľovanie krútiaceho momentu medzi jednotlivé nápravy. Foto: Ondrej Rabatin
Šesťstupňová prevodovka čiastočne zastupuje aj funkciu redukčnej prevodovky. Foto: Ondrej Rabatin
Tradičné nastavovanie sklonu svetlometov. Foto: Ondrej Rabatin
Rumuni tentokrát urobili výnimku a nešetrili. Kapotu podopiera hydraulická vzpera. Foto: Ondrej Rabatin
Pod kapotou sa ukrýva motor značky Renault. Foto: Ondrej Rabatin

Mohlo by vás zaujímať