
Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Roletka nad batožinovým priestorom je dosť nepraktická. Foto: Ondrej Rabatin

Nechýba plnohodnotné rezervné koleso. Foto: Ondrej Rabatin

Šikovne ukrytý zdvihák. Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Vzadu je priestoru dosť. Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Palubná doska je pomerne strohá. Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Kožený volant je aj v najvyššej úrovni výbavy za príplatok. Foto: Ondrej Rabatin

Integrované rádio v Dacii nedostanete. Ovládače kúrenia sú príliš nízko. Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Prístroje sú jednoduché, no prehľadné. Foto: Ondrej Rabatin

Otočným ovládačom sa ovláda rozdeľovanie krútiaceho momentu medzi jednotlivé nápravy. Foto: Ondrej Rabatin

Šesťstupňová prevodovka čiastočne zastupuje aj funkciu redukčnej prevodovky. Foto: Ondrej Rabatin

Tradičné nastavovanie sklonu svetlometov. Foto: Ondrej Rabatin

Rumuni tentokrát urobili výnimku a nešetrili. Kapotu podopiera hydraulická vzpera. Foto: Ondrej Rabatin

Pod kapotou sa ukrýva motor značky Renault. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin