Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Vznetový motor Renault produkuje 80 kW (110 k).Foto: Ondrej Rabatin
V základnom stave ponúka batožinový priestor 408 litrov, po sklopení 1 570.Foto: Ondrej Rabatin
Pod podlahou batožinového priestoru je plnohodnotná rezerva.Foto: Ondrej Rabatin
Po trošku komplikovanejšom sklopení zadných sedadiel získate rovnú úložnú plochu.Foto: Ondrej Rabatin
O nedostatok miesta vzadu sa báť nemusíte.Foto: Ondrej Rabatin
O nedostatok miesta vzadu sa báť nemusíte.Foto: Ondrej Rabatin
Za príplatok môžete mať aj kožené čalúnenie sedadiel.Foto: Ondrej Rabatin
Na interiéri je najviac cítiť nízku cenu Dacie.Foto: Ondrej Rabatin
Na interiéri je najviac cítiť nízku cenu Dacie.Foto: Ondrej Rabatin
Klaksón nie je na volante, ale na páčke smeroviek, podobne ako napríklad na starých Škodovkách, alebo Renaultoch.Foto: Ondrej Rabatin
Ovládanie elektrického sťahovania okien je umiestnené na stredovej konzole, čo je dosť nezvyčajné, čiže neergonomické.Foto: Ondrej Rabatin
Otočným ovládačom si rozdeľujete pohon medzi jednotlivé nápravy.Foto: Ondrej Rabatin
Duster sa môže pochváliť šesťstupňovou prevodovkou. Bežne však stačí používať rýchlosti 2 až 6. Jednotka je tak krátka, že slúži ako náhrada za redukčnú prevodovku.Foto: Ondrej Rabatin
Prístroje sú jednoduché, no prehľadné.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin