
Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Operadlá zadných sedadiel sa bohužiaľ nesklápajú do roviny. Navyše je nutné osobitne vyklápať sedáky. Foto: Ondrej Rabatin

Osvetlenie batožinového priestoru sa dá jedným ťahom zmeniť na praktickú baterku. Foto: Ondrej Rabatin

Osvetlenie batožinového priestoru sa dá jedným ťahom zmeniť na praktickú baterku. Foto: Ondrej Rabatin

Nechýba otvor, ktorý umožňuje prepravu dlhých tenkých predmetov, napríklad lyží. Foto: Ondrej Rabatin

Z batožinového priestoru si tiež viete upraviť svetlú výšku zadnej nápravy, aby ste si uľahčili nakladanie batožiny. Foto: Ondrej Rabatin

Veko batožinového priestoru sa ovláda elektricky. Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Výduchy klimatizácie na B-stĺpikoch pre cestujúcich vzadu. Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Stred volantu je pevný, točí sa iba veniec s ramenami. Foto: Ondrej Rabatin

Prístroje pripomínajú klasické Citroëny. Foto: Ondrej Rabatin

Palubný počítač dokáže zobrazovať niekoľko údajov naraz. Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Auto si reguluje svetlú výšku samo, no je možné vybrať si aj z niekoľkých prednastavených možností. Nechýba športový režim hydropneumatického pruženia. Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Sedadlo vodiča má okrem vyhrievania aj masážnu funkciu. Foto: Ondrej Rabatin

Kombi verzia môže byť vybavená aj parkovacou kamerou. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin