Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Operadlá zadných sedadiel sa bohužiaľ nesklápajú do roviny. Navyše je nutné osobitne vyklápať sedáky. Foto: Ondrej Rabatin
Osvetlenie batožinového priestoru sa dá jedným ťahom zmeniť na praktickú baterku. Foto: Ondrej Rabatin
Osvetlenie batožinového priestoru sa dá jedným ťahom zmeniť na praktickú baterku. Foto: Ondrej Rabatin
Nechýba otvor, ktorý umožňuje prepravu dlhých tenkých predmetov, napríklad lyží. Foto: Ondrej Rabatin
Z batožinového priestoru si tiež viete upraviť svetlú výšku zadnej nápravy, aby ste si uľahčili nakladanie batožiny. Foto: Ondrej Rabatin
Veko batožinového priestoru sa ovláda elektricky. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Výduchy klimatizácie na B-stĺpikoch pre cestujúcich vzadu. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Stred volantu je pevný, točí sa iba veniec s ramenami. Foto: Ondrej Rabatin
Prístroje pripomínajú klasické Citroëny. Foto: Ondrej Rabatin
Palubný počítač dokáže zobrazovať niekoľko údajov naraz. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Auto si reguluje svetlú výšku samo, no je možné vybrať si aj z niekoľkých prednastavených možností. Nechýba športový režim hydropneumatického pruženia. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlo vodiča má okrem vyhrievania aj masážnu funkciu. Foto: Ondrej Rabatin
Kombi verzia môže byť vybavená aj parkovacou kamerou. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Operadlá zadných sedadiel sa bohužiaľ nesklápajú do roviny. Navyše je nutné osobitne vyklápať sedáky. Foto: Ondrej Rabatin
Osvetlenie batožinového priestoru sa dá jedným ťahom zmeniť na praktickú baterku. Foto: Ondrej Rabatin
Osvetlenie batožinového priestoru sa dá jedným ťahom zmeniť na praktickú baterku. Foto: Ondrej Rabatin
Nechýba otvor, ktorý umožňuje prepravu dlhých tenkých predmetov, napríklad lyží. Foto: Ondrej Rabatin
Z batožinového priestoru si tiež viete upraviť svetlú výšku zadnej nápravy, aby ste si uľahčili nakladanie batožiny. Foto: Ondrej Rabatin
Veko batožinového priestoru sa ovláda elektricky. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Výduchy klimatizácie na B-stĺpikoch pre cestujúcich vzadu. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Stred volantu je pevný, točí sa iba veniec s ramenami. Foto: Ondrej Rabatin
Prístroje pripomínajú klasické Citroëny. Foto: Ondrej Rabatin
Palubný počítač dokáže zobrazovať niekoľko údajov naraz. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Auto si reguluje svetlú výšku samo, no je možné vybrať si aj z niekoľkých prednastavených možností. Nechýba športový režim hydropneumatického pruženia. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlo vodiča má okrem vyhrievania aj masážnu funkciu. Foto: Ondrej Rabatin
Kombi verzia môže byť vybavená aj parkovacou kamerou. Foto: Ondrej Rabatin











