Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Operadlá zadných sedadiel sa bohužiaľ nesklápajú do roviny. Navyše je nutné osobitne vyklápať sedáky.Foto: Ondrej Rabatin
Osvetlenie batožinového priestoru sa dá jedným ťahom zmeniť na praktickú baterku.Foto: Ondrej Rabatin
Osvetlenie batožinového priestoru sa dá jedným ťahom zmeniť na praktickú baterku.Foto: Ondrej Rabatin
Nechýba otvor, ktorý umožňuje prepravu dlhých tenkých predmetov, napríklad lyží.Foto: Ondrej Rabatin
Z batožinového priestoru si tiež viete upraviť svetlú výšku zadnej nápravy, aby ste si uľahčili nakladanie batožiny.Foto: Ondrej Rabatin
Veko batožinového priestoru sa ovláda elektricky.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Výduchy klimatizácie na B-stĺpikoch pre cestujúcich vzadu.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Stred volantu je pevný, točí sa iba veniec s ramenami.Foto: Ondrej Rabatin
Prístroje pripomínajú klasické Citroëny.Foto: Ondrej Rabatin
Palubný počítač dokáže zobrazovať niekoľko údajov naraz.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Auto si reguluje svetlú výšku samo, no je možné vybrať si aj z niekoľkých prednastavených možností. Nechýba športový režim hydropneumatického pruženia.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlo vodiča má okrem vyhrievania aj masážnu funkciu.Foto: Ondrej Rabatin
Kombi verzia môže byť vybavená aj parkovacou kamerou.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin