Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor s objemom 408 litrov je na túto triedu naozaj slušný.Foto: Ondrej Rabatin
Benzínová atmosféricky plnená "jedna-šestka" prekvapila svojou srdnatosťou, no najmä úspornosťou.Foto: Ondrej Rabatin
Vzadu sa tlačiť nebudete.Foto: Ondrej Rabatin
Priestor na zadných sedadlách je adekvátny k priemeru danej triedy.Foto: Ondrej Rabatin
Predné sedadlá majú prekvapivo dobré bočné vedenie.Foto: Ondrej Rabatin
Palubná doska novej C4-ky je konvenčnejšia a pôsobí hodnotnejšie.Foto: Ondrej Rabatin
Palubná doska novej C4-ky je konvenčnejšia a pôsobí hodnotnejšie.Foto: Ondrej Rabatin
Poloha za volantom je celkom dobrá - priemer v danej triede. Riadenie je celkom presné, radenie päťstupňovej manuálnej prevodovky je však stále tradične gumové.Foto: Ondrej Rabatin
Volant v novej C4-ke nemá pevný stred, no je na ňom zbytočne veľa tlačidiel, ktoré sa len ťažko obsluhujú intuitívne.Foto: Ondrej Rabatin
Tento displej poznáme už aj zo starších modelov.Foto: Ondrej Rabatin
Stredová konzola pôsobí moderne a kvalitne. Klimatizácia má však dosť slabý účinok.Foto: Ondrej Rabatin
V C4-ke nie je núdza o odkladacie priestory. Všetko, čo nosíte do auta so sebou, si máte kam odložiť.Foto: Ondrej Rabatin
Prístroje sú prehľadné a majú veľmi peknú grafiku.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin