
Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Batožinový priestor s objemom 408 litrov je na túto triedu naozaj slušný. Foto: Ondrej Rabatin

Benzínová atmosféricky plnená "jedna-šestka" prekvapila svojou srdnatosťou, no najmä úspornosťou. Foto: Ondrej Rabatin

Vzadu sa tlačiť nebudete. Foto: Ondrej Rabatin

Priestor na zadných sedadlách je adekvátny k priemeru danej triedy. Foto: Ondrej Rabatin

Predné sedadlá majú prekvapivo dobré bočné vedenie. Foto: Ondrej Rabatin

Palubná doska novej C4-ky je konvenčnejšia a pôsobí hodnotnejšie. Foto: Ondrej Rabatin

Palubná doska novej C4-ky je konvenčnejšia a pôsobí hodnotnejšie. Foto: Ondrej Rabatin

Poloha za volantom je celkom dobrá - priemer v danej triede. Riadenie je celkom presné, radenie päťstupňovej manuálnej prevodovky je však stále tradične gumové. Foto: Ondrej Rabatin

Volant v novej C4-ke nemá pevný stred, no je na ňom zbytočne veľa tlačidiel, ktoré sa len ťažko obsluhujú intuitívne. Foto: Ondrej Rabatin

Tento displej poznáme už aj zo starších modelov. Foto: Ondrej Rabatin

Stredová konzola pôsobí moderne a kvalitne. Klimatizácia má však dosť slabý účinok. Foto: Ondrej Rabatin

V C4-ke nie je núdza o odkladacie priestory. Všetko, čo nosíte do auta so sebou, si máte kam odložiť. Foto: Ondrej Rabatin

Prístroje sú prehľadné a majú veľmi peknú grafiku. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin