Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor ponúka 300 litrov.Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá sa nesklápajú do roviny.Foto: Ondrej Rabatin
Vzadu je dostatok miesta, adekvátne k vozidlám tejto triedy.Foto: Ondrej Rabatin
Vzadu nájdete tri opierky hlavy.Foto: Ondrej Rabatin
Strešné okno Zenith zachádza hlboko do strechy. Jeho plocha sa však dá zvnútra zmenšiť vysunutím clony.Foto: Ondrej Rabatin
Prístrojová doska nového Citroënu C3 je dizajnovo na vysokej úrovni.Foto: Ondrej Rabatin
Pod kapotou testovaného modelu pracoval najsilnejší benzínový motor v ponuke. Produkuje 88 kW (120 k).Foto: Ondrej Rabatin
Pohľad cez panoramatické okno Zentih.Foto: Ondrej Rabatin
Prístrojová doska je veľmi originálna.Foto: Ondrej Rabatin
Radiaca páka je od volantu dosť ďaleko.Foto: Ondrej Rabatin
Volant má dobrý tvar a príjemne sa s ním pracuje.Foto: Ondrej Rabatin
Pod rádiom sa nachádzajú úložné plochy.Foto: Ondrej Rabatin
Nové ovládanie klimatizácie vyzerá zaujímavo.Foto: Ondrej Rabatin
Do úložných priestorov v predných dverách sa zmestí aj 1,5 litrová PET fľaša.Foto: Ondrej Rabatin
Prístroje majú peknú grafiku a pôsobivé podsvietenie.Foto: Ondrej Rabatin
Príplatkový audiosystém hral naozaj ukážkovo.Foto: Ondrej Rabatin
Napriek veľkému vykrojeniu v palubnej doske pred spolujazdcom je skrinka prekvapivo rozmerná.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin