Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor ponúka 300 litrov. Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá sa nesklápajú do roviny. Foto: Ondrej Rabatin
Vzadu je dostatok miesta, adekvátne k vozidlám tejto triedy. Foto: Ondrej Rabatin
Vzadu nájdete tri opierky hlavy. Foto: Ondrej Rabatin
Strešné okno Zenith zachádza hlboko do strechy. Jeho plocha sa však dá zvnútra zmenšiť vysunutím clony. Foto: Ondrej Rabatin
Prístrojová doska nového Citroënu C3 je dizajnovo na vysokej úrovni. Foto: Ondrej Rabatin
Pod kapotou testovaného modelu pracoval najsilnejší benzínový motor v ponuke. Produkuje 88 kW (120 k). Foto: Ondrej Rabatin
Pohľad cez panoramatické okno Zentih. Foto: Ondrej Rabatin
Prístrojová doska je veľmi originálna. Foto: Ondrej Rabatin
Radiaca páka je od volantu dosť ďaleko. Foto: Ondrej Rabatin
Volant má dobrý tvar a príjemne sa s ním pracuje. Foto: Ondrej Rabatin
Pod rádiom sa nachádzajú úložné plochy. Foto: Ondrej Rabatin
Nové ovládanie klimatizácie vyzerá zaujímavo. Foto: Ondrej Rabatin
Do úložných priestorov v predných dverách sa zmestí aj 1,5 litrová PET fľaša. Foto: Ondrej Rabatin
Prístroje majú peknú grafiku a pôsobivé podsvietenie. Foto: Ondrej Rabatin
Príplatkový audiosystém hral naozaj ukážkovo. Foto: Ondrej Rabatin
Napriek veľkému vykrojeniu v palubnej doske pred spolujazdcom je skrinka prekvapivo rozmerná. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor ponúka 300 litrov. Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá sa nesklápajú do roviny. Foto: Ondrej Rabatin
Vzadu je dostatok miesta, adekvátne k vozidlám tejto triedy. Foto: Ondrej Rabatin
Vzadu nájdete tri opierky hlavy. Foto: Ondrej Rabatin
Strešné okno Zenith zachádza hlboko do strechy. Jeho plocha sa však dá zvnútra zmenšiť vysunutím clony. Foto: Ondrej Rabatin
Prístrojová doska nového Citroënu C3 je dizajnovo na vysokej úrovni. Foto: Ondrej Rabatin
Pod kapotou testovaného modelu pracoval najsilnejší benzínový motor v ponuke. Produkuje 88 kW (120 k). Foto: Ondrej Rabatin
Pohľad cez panoramatické okno Zentih. Foto: Ondrej Rabatin
Prístrojová doska je veľmi originálna. Foto: Ondrej Rabatin
Radiaca páka je od volantu dosť ďaleko. Foto: Ondrej Rabatin
Volant má dobrý tvar a príjemne sa s ním pracuje. Foto: Ondrej Rabatin
Pod rádiom sa nachádzajú úložné plochy. Foto: Ondrej Rabatin
Nové ovládanie klimatizácie vyzerá zaujímavo. Foto: Ondrej Rabatin
Do úložných priestorov v predných dverách sa zmestí aj 1,5 litrová PET fľaša. Foto: Ondrej Rabatin
Prístroje majú peknú grafiku a pôsobivé podsvietenie. Foto: Ondrej Rabatin
Príplatkový audiosystém hral naozaj ukážkovo. Foto: Ondrej Rabatin
Napriek veľkému vykrojeniu v palubnej doske pred spolujazdcom je skrinka prekvapivo rozmerná. Foto: Ondrej Rabatin

Mohlo by vás zaujímať