Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Na vnútorných stranách plechy nie sú lakované. V dôsledku nízkych výrobných nákladov im musí stačiť ochranný náter.Foto: Ondrej Rabatin
Pod motorom chýba kryt, ktorý by bránil poškodeniu a nadmernému znečisteniu.Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor sa otvára tlačidlom naľavo od volantu alebo diaľkovo tlačidlom na kľúči.Foto: Ondrej Rabatin
Ramená držiace veko batožinového priestoru zasahujú pomerne hlboko do batožinového priestoru.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Spomínané skrutkové spoje, ktoré Citroen na tomto modeli používa v značnej miere.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Opierky hlavy na zadných sedadlách nie sú nastaviteľné. Mohli by byť aj vyššie.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Prístroje sú jednoduché. Chýba teplomer chladiacej kvapaliny.Foto: Ondrej Rabatin
Za príplatok môžete mať aj manuálnu klimatizáciu s digitálnym displejom, no nie automatickú.Foto: Ondrej Rabatin
Multifunkčný displej ukazuje údaje z rádia, palubného počítača, ale ja vonkajšiu teplotu. Nechýba bluetooth handsfree.Foto: Ondrej Rabatin
Palivová nádrž sa otvára na podlahe z miesta vodiča. Príplatkové vyhrievanie sedadiel sa zapína priamo na nich.Foto: Ondrej Rabatin
Elektrické ovládanie okien nájdete na stredovom tuneli, nie na dverách.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin