
Elegantný profil klasického štvordverového sedanu. Foto: Ondrej Rabatin

Na dizajn prednej časti si treba zvyknúť. Foto: Ondrej Rabatin

Chevrolet Cruze zaujme svojským dizajnom. Foto: Ondrej Rabatin

Predné hmlovky sú v najvyššej výbave LT samozrejmosťou. Foto: Ondrej Rabatin

Disky kolies z ľahkej zliatiny s priemerom 17 palcov sú súčasťou najvyššej výbavy LT. Foto: Ondrej Rabatin

Maskované vykrojenie v spodnej časti nárazníka ako keby dizajnérom nechávalo priestor v prípade príchodu športovej verzie. Foto: Ondrej Rabatin

Zozadu pôsobí Cruze elegantne. Foto: Ondrej Rabatin

Chevrolet Cruze má profil klasického sedanu. Foto: Ondrej Rabatin

Štýlová palubná doska pôsobí kvalitným dojmom. Foto: Ondrej Rabatin

Volant požičaný z najnovších Oplov veľmi dobre padne do rúk. Foto: Ondrej Rabatin

Autorádio malo celkom slušný zvuk, no dosť nelogické ovládanie. Ani za týždeň sme neprišli na to, ako sa ukladajú stanice do pamäte. Foto: Ondrej Rabatin

Veľké otočné ovládače ventilácie často prekážajú kolenám. Foto: Ondrej Rabatin

Hlavné prístroje v chrómovaných tubusoch majú zaujímavé tyrkysové podsvietenie. Foto: Ondrej Rabatin

Kožou nie sú čalúnené iba sedadlá, ale aj časť prístrojovej dosky a výplní dverí. Foto: Ondrej Rabatin

Kožou čalúnený interiér je za príplatok 1400 €. V cene je zahrnuté aj vyhrievanie predných sedadiel. Foto: Ondrej Rabatin

Miesto na nohy by mali mať aj tí vyšší. Foto: Ondrej Rabatin

Vzadu je dostatok priestoru. Foto: Ondrej Rabatin

Batožinový priestor má objem slušných 450 litrov. Foto: Ondrej Rabatin

Prístrojová doska pôsobí moderne. Foto: Ondrej Rabatin

Vznetový dvojliter disponuje výkonom 110 kW (150 k) a krútiacim momentom 320 Nm. Foto: Ondrej Rabatin
Elegantný profil klasického štvordverového sedanu. Foto: Ondrej Rabatin