Elegantný profil klasického štvordverového sedanu.Foto: Ondrej Rabatin
Na dizajn prednej časti si treba zvyknúť.Foto: Ondrej Rabatin
Chevrolet Cruze zaujme svojským dizajnom.Foto: Ondrej Rabatin
Predné hmlovky sú v najvyššej výbave LT samozrejmosťou.Foto: Ondrej Rabatin
Disky kolies z ľahkej zliatiny s priemerom 17 palcov sú súčasťou najvyššej výbavy LT.Foto: Ondrej Rabatin
Maskované vykrojenie v spodnej časti nárazníka ako keby dizajnérom nechávalo priestor v prípade príchodu športovej verzie.Foto: Ondrej Rabatin
Zozadu pôsobí Cruze elegantne.Foto: Ondrej Rabatin
Chevrolet Cruze má profil klasického sedanu.Foto: Ondrej Rabatin
Štýlová palubná doska pôsobí kvalitným dojmom.Foto: Ondrej Rabatin
Volant požičaný z najnovších Oplov veľmi dobre padne do rúk.Foto: Ondrej Rabatin
Autorádio malo celkom slušný zvuk, no dosť nelogické ovládanie. Ani za týždeň sme neprišli na to, ako sa ukladajú stanice do pamäte.Foto: Ondrej Rabatin
Veľké otočné ovládače ventilácie často prekážajú kolenám.Foto: Ondrej Rabatin
Hlavné prístroje v chrómovaných tubusoch majú zaujímavé tyrkysové podsvietenie.Foto: Ondrej Rabatin
Kožou nie sú čalúnené iba sedadlá, ale aj časť prístrojovej dosky a výplní dverí.Foto: Ondrej Rabatin
Kožou čalúnený interiér je za príplatok 1400 €. V cene je zahrnuté aj vyhrievanie predných sedadiel.Foto: Ondrej Rabatin
Miesto na nohy by mali mať aj tí vyšší.Foto: Ondrej Rabatin
Vzadu je dostatok priestoru.Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor má objem slušných 450 litrov.Foto: Ondrej Rabatin
Prístrojová doska pôsobí moderne.Foto: Ondrej Rabatin
Vznetový dvojliter disponuje výkonom 110 kW (150 k) a krútiacim momentom 320 Nm.Foto: Ondrej Rabatin
Elegantný profil klasického štvordverového sedanu.Foto: Ondrej Rabatin