Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá sa sklápajú jednoducho z batožinového priestoru. Jeho objem je 520 litrov. Foto: Ondrej Rabatin
Otváranie veka batožinového priestoru je elektrické. Foto: Ondrej Rabatin
Trojlitrový vznetový šesťvalec s výkonom 180 kW je mimoriadne kultivovaný. Foto: Ondrej Rabatin
Kamera systému nočného videnia v čelnej maske. Foto: Ondrej Rabatin
Dostatok miesta je aj vzadu. Foto: Ondrej Rabatin
Aj zadné sedadlá môžu byť vyhrievané. Foto: Ondrej Rabatin
Sedenie v strede nie je práve najpohodlnejšie. Foto: Ondrej Rabatin
Stredová konzola je opäť natočená na vodiča. Foto: Ondrej Rabatin
Klimatizácia má svoj malý displej, rádio používa centrálny. Foto: Ondrej Rabatin
Nová 3D navigácia. Foto: Ondrej Rabatin
Napravo ovládanie systému iDrive, po ľavej strane voliča osemstupňovej automatickej prevodovky je nastavovanie charakteristiky pruženia. Foto: Ondrej Rabatin
Trojramenný volant sa skvelo drží, rovnako dobre sa pracuje s pádlami pod ním. Foto: Ondrej Rabatin
Dizajn palubnej dosky je moderný a zároveň decentný. Foto: Ondrej Rabatin
Príplatkové sedadlá boli všemožne nastaviteľné. Foto: Ondrej Rabatin
Na ukazovateli aktuálnej spotreby (pod otáčkomerom) si môžete všimnúť modré políčko. Ide o systém rekuperácie brzdnej energie. Pri spomaľovaní sa prebytočné energia ukladá do batérie, čiže auto menej používa alternátor a znižuje tak spotrebu. Foto: Ondrej Rabatin
Pri cúvaní si môžete nechať na centrálny displej premietať aj zábery z dvoch kamier súčasne. Foto: Ondrej Rabatin
Pri cúvaní auto sníma okolie prostredníctvom troch kamier. Výsledný obraz spojí do takéhoto pohľadu zhora. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá sa sklápajú jednoducho z batožinového priestoru. Jeho objem je 520 litrov. Foto: Ondrej Rabatin
Otváranie veka batožinového priestoru je elektrické. Foto: Ondrej Rabatin
Trojlitrový vznetový šesťvalec s výkonom 180 kW je mimoriadne kultivovaný. Foto: Ondrej Rabatin
Kamera systému nočného videnia v čelnej maske. Foto: Ondrej Rabatin
Dostatok miesta je aj vzadu. Foto: Ondrej Rabatin
Aj zadné sedadlá môžu byť vyhrievané. Foto: Ondrej Rabatin
Sedenie v strede nie je práve najpohodlnejšie. Foto: Ondrej Rabatin
Stredová konzola je opäť natočená na vodiča. Foto: Ondrej Rabatin
Klimatizácia má svoj malý displej, rádio používa centrálny. Foto: Ondrej Rabatin
Nová 3D navigácia. Foto: Ondrej Rabatin
Napravo ovládanie systému iDrive, po ľavej strane voliča osemstupňovej automatickej prevodovky je nastavovanie charakteristiky pruženia. Foto: Ondrej Rabatin
Trojramenný volant sa skvelo drží, rovnako dobre sa pracuje s pádlami pod ním. Foto: Ondrej Rabatin
Dizajn palubnej dosky je moderný a zároveň decentný. Foto: Ondrej Rabatin
Príplatkové sedadlá boli všemožne nastaviteľné. Foto: Ondrej Rabatin
Na ukazovateli aktuálnej spotreby (pod otáčkomerom) si môžete všimnúť modré políčko. Ide o systém rekuperácie brzdnej energie. Pri spomaľovaní sa prebytočné energia ukladá do batérie, čiže auto menej používa alternátor a znižuje tak spotrebu. Foto: Ondrej Rabatin
Pri cúvaní si môžete nechať na centrálny displej premietať aj zábery z dvoch kamier súčasne. Foto: Ondrej Rabatin
Pri cúvaní auto sníma okolie prostredníctvom troch kamier. Výsledný obraz spojí do takéhoto pohľadu zhora. Foto: Ondrej Rabatin

Mohlo by vás zaujímať