Koncept, ktorý bolo možné vidieť na autosalónoch. Foto: Martin Kamenický
Koncept, ktorý bolo možné vidieť na autosalónoch. Foto: Martin Kamenický
Prototyp, na ktorom sme mali možnosť jazdiť. Foto: Martin Kamenický
Má štyri samostatné elektromotory, umiestnené pri kolesách. Foto: Martin Kamenický
Na stovku nepotrebuje ani 5 sekúnd. Foto: Martin Kamenický
Dojazd auta by mal byť vo finálnej fáze vyše 200 kilometrov. Foto: Martin Kamenický
Maximálka je obmedzená na 200 km/h - kvôli spotrebe energie. Foto: Martin Kamenický
Foto: Martin Kamenický
Foto: Martin Kamenický
Foto: Martin Kamenický
Foto: Martin Kamenický
Foto: Martin Kamenický
Na koncepte nahradili spätné zrkadlá kamery, prototyp sa vrátil ku klasike. Foto: Martin Kamenický
Foto: Martin KamenickýA
Prirodzene, nechýbali keramické brzdy. Foto: Martin Kamenický
Interiér nepôsobil tak futuristicky, ako na koncepte. Foto: Martin Kamenický
Pre jazdu dopredu boli k dispozícii dva režimy, podobne ako ba bežných automatických prevodovkách. Foto: Martin Kamenický
Foto: SITA
Foto: Martin Kamenický
Foto: Martin Kamenický
Koncept, ktorý bolo možné vidieť na autosalónoch. Foto: Martin Kamenický
Koncept, ktorý bolo možné vidieť na autosalónoch. Foto: Martin Kamenický
Prototyp, na ktorom sme mali možnosť jazdiť. Foto: Martin Kamenický
Má štyri samostatné elektromotory, umiestnené pri kolesách. Foto: Martin Kamenický
Na stovku nepotrebuje ani 5 sekúnd. Foto: Martin Kamenický
Dojazd auta by mal byť vo finálnej fáze vyše 200 kilometrov. Foto: Martin Kamenický
Maximálka je obmedzená na 200 km/h - kvôli spotrebe energie. Foto: Martin Kamenický
Foto: Martin Kamenický
Foto: Martin Kamenický
Foto: Martin Kamenický
Foto: Martin Kamenický
Foto: Martin Kamenický
Na koncepte nahradili spätné zrkadlá kamery, prototyp sa vrátil ku klasike. Foto: Martin Kamenický
Foto: Martin KamenickýA
Prirodzene, nechýbali keramické brzdy. Foto: Martin Kamenický
Interiér nepôsobil tak futuristicky, ako na koncepte. Foto: Martin Kamenický
Pre jazdu dopredu boli k dispozícii dva režimy, podobne ako ba bežných automatických prevodovkách. Foto: Martin Kamenický
Foto: SITA
Foto: Martin Kamenický
Foto: Martin Kamenický

Mohlo by vás zaujímať