Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Batožinový priestor ponúka v základnom stave 270 litrov. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Kolesá sú nádherné a brzdy im dodávajú ten pravý šmrnc. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Štvorlístok by mohol dostať iný podklad. Nemuselo by to byť trojrozmerné. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Kufor je dosť hlboký. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Vrcholná verzia turbodúchadlom prepĺňanej "jedna-štvorky" produkuje 125 kW (170 k). Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Do zadu sa nastupuje pomerne ľahko. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Vzadu sa pohodlne odvezú dvaja cestujúci. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Nechýba ani miesto na nohy pre cestujúcich na zadných sedadlách. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Na sedadlách nechýba logo automobilky. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Prístrojovú dosku môžete mať čalúnenú aj kožou, pokiaľ máte výhrady k použitému materiálu. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Podľa mňa nemá dizajn interiéru Alfy MiTo žiadne nedostatky. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Posed za volantom je veľmi dobrý. Riadenie s elektrickým posilňovačom nie je práve najdokonalejšie a radenie má trochu dlhšie dráhy. Dá s tým však žiť. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Táto časť stredovej konzoly pochádza z Fiatu Punto. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Systém DNA je v moderných Alfách samozrejmosťou. Je to dobrá vec, akurát, že v normálnom režime sa s autom nedá jazdiť. Hneď to treba prepínať do režimu Dynamic. Alfa totiž v režime "D" nejazdí lepšie, ona jazdí tak, ako by mala, ibaže v režime "N" je priškrtená a spomalená. "A" je už tradične na sneh. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Prístroje majú krásnu športovo ladenú grafiku typickú pre Alfa Romeo. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
V hornom riadku je zobrazená sieť mobilného operátora, pokiaľ máte svoj mobil napojený na audiosústavu auta prostredníctvom Bluetooth. V strednom riadku sa zobrazujú údaje z palubného počítača. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať