Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor ponúka v základnom stave 270 litrov.Foto: Ondrej Rabatin
Kolesá sú nádherné a brzdy im dodávajú ten pravý šmrnc.Foto: Ondrej Rabatin
Štvorlístok by mohol dostať iný podklad. Nemuselo by to byť trojrozmerné.Foto: Ondrej Rabatin
Kufor je dosť hlboký.Foto: Ondrej Rabatin
Vrcholná verzia turbodúchadlom prepĺňanej "jedna-štvorky" produkuje 125 kW (170 k).Foto: Ondrej Rabatin
Do zadu sa nastupuje pomerne ľahko.Foto: Ondrej Rabatin
Vzadu sa pohodlne odvezú dvaja cestujúci.Foto: Ondrej Rabatin
Nechýba ani miesto na nohy pre cestujúcich na zadných sedadlách.Foto: Ondrej Rabatin
Na sedadlách nechýba logo automobilky.Foto: Ondrej Rabatin
Prístrojovú dosku môžete mať čalúnenú aj kožou, pokiaľ máte výhrady k použitému materiálu.Foto: Ondrej Rabatin
Podľa mňa nemá dizajn interiéru Alfy MiTo žiadne nedostatky.Foto: Ondrej Rabatin
Posed za volantom je veľmi dobrý. Riadenie s elektrickým posilňovačom nie je práve najdokonalejšie a radenie má trochu dlhšie dráhy. Dá s tým však žiť.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Táto časť stredovej konzoly pochádza z Fiatu Punto.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Systém DNA je v moderných Alfách samozrejmosťou. Je to dobrá vec, akurát, že v normálnom režime sa s autom nedá jazdiť. Hneď to treba prepínať do režimu Dynamic. Alfa totiž v režime "D" nejazdí lepšie, ona jazdí tak, ako by mala, ibaže v režime "N" je priškrtená a spomalená. "A" je už tradične na sneh.Foto: Ondrej Rabatin
Prístroje majú krásnu športovo ladenú grafiku typickú pre Alfa Romeo.Foto: Ondrej Rabatin
V hornom riadku je zobrazená sieť mobilného operátora, pokiaľ máte svoj mobil napojený na audiosústavu auta prostredníctvom Bluetooth. V strednom riadku sa zobrazujú údaje z palubného počítača.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin