
Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Bezrámové okná sú naozaj pôsobivé. Foto: Ondrej Rabatin

Atmosférický motor MultiAir produkuje z objemu 1,4 litra výkon 77 kW (105 k). Foto: Ondrej Rabatin

Tvar palubnej dosky určite zaujme. Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Batožinový priestor má v základnom stave 270 litrov. Foto: Ondrej Rabatin

Vzadu je dosť miesta pre dvoch dospelých, núdzovo sa odvezú aj traja. Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Sedadlá sú pohodlné a majú dobré bočné vedenie. Biele logo automobilky na operadlách je dôkazom jej zmyslu pre detail. Foto: Ondrej Rabatin

V porovnaní s ostatnými trojdverovými autami je nastupovanie doazadu pomerne jednoduché. Navyše, vzadu je dosť miesta. Foto: Ondrej Rabatin

Radiaca páka je blízko volantu, čo spríjemňuje šoférovanie. Foto: Ondrej Rabatin

Trojramenný volant s ovládaním rádia a Bluetooth handsfree sa skvelo drží. Foto: Ondrej Rabatin

Grafika prístrojov je typická pre Alfa Romeo. Foto: Ondrej Rabatin

Elektronický systém DNA mení charakteristiku stabilizačného systému, intenzitu reakcií na plyn a účinok posilňovača. Má tri režimy: D - Dynamic, N - Normal, A - All Weather. Foto: Ondrej Rabatin

Nechýba ani USB port, prostredníctvom ktorého môžete v aute počúvať svoju obľúbenú hudbu vo formáte mp3 z USB kľúča. Foto: Ondrej Rabatin

Hlavica radiacej páky vyzerá byť vrúbkovaná, na dotyk je pri tom úplne hladká. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin