Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor ponúka na túto triedu skromných 405 litrov.Foto: Ondrej Rabatin
V kufri môžete prepravovať aj dlhšie predmety.Foto: Ondrej Rabatin
Dvojlitrový turbodiesel produkuje 125 kw (170 k) a 360 Nm.Foto: Ondrej Rabatin
Vzadu sa o nedostatok miesta naozaj nemusíte báť. Je to slušný štandard.Foto: Ondrej Rabatin
Vzadu sa o nedostatok miesta naozaj nemusíte báť. Je to slušný štandard.Foto: Ondrej Rabatin
Štandardné sedadlá poskytujú dostatočné bočné vedenie, no tie športové sú oveľa krajšie a lepšie.Foto: Ondrej Rabatin
Interiér vyzerá rovnako úžasne ako exteriér.Foto: Ondrej Rabatin
Dekorácia interiéru tmavým hliníkom je nádherná.Foto: Ondrej Rabatin
V Alfe 159 je všetko zamerané na vodiča. Za volantom sa sedí naozaj skvelo.Foto: Ondrej Rabatin
Lepší volant nenájdete v žiadnom aute.Foto: Ondrej Rabatin
Stredová konzola je natočená na vodiča.Foto: Ondrej Rabatin
Tento dizajnový prvok nemá chybu - 3 výduchy klimatizácie a pod nimi tri budíky. Jeden ukazuje aj tlak turba. Nápisy sú v taliančine. Skrátka, maximálne štýlové.Foto: Ondrej Rabatin
Mal som možnosť jazdiť na piatich rôznych Alfách 159 a vždy ma prekvapil vysoký výkon automatickej dvojzónovej klimatizácie.Foto: Ondrej Rabatin
Veľký displej navigácie bohužiaľ nie je dotykový a jeho ovládanie je aj dosť komplikované.Foto: Ondrej Rabatin
Prístroje majú krásnu grafiku so zmyslom pre detail.Foto: Ondrej Rabatin
Palubný počítač ukazuje vždy dva údaje naraz.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin