Obrovský záväzok si uvedomoval každý z 57-člennej roty Foto: Milan Vanga
Diely museli do seba presne zapadať Foto: Milan Vanga
Diely musia byť zaistené kovovými ihlicami Foto: Milan Vanga
Dodržanie odvážneho termínu si vyžiadalo prácu na štyri zmeny Foto: Milan Vanga
Kladivami a sekáčmi ženisti vyčistili a narovnali všetky použiteľné diely Foto: Milan Vanga
Kvalitne a načas vykonaná práca opäť potvrdila skvelé meno Slovákov v Kandaháre Foto: Peter Poldruhák
Na záver bolo treba ešte vybetónovať okraje oceľovej cesty Foto: Peter Poldruhák
Nepoddajné oceľové diely museli pocítiť rany kladivom Foto: Milan Vanga
Vyrovnané podložie pripravené na uloženie mattingu Foto: Peter Poldruhák
Počas noci pomohli aj svetlomety automobilov Foto: Milan Vanga
Pozorovať zohratý tím je vždy zážitkom Foto: Milan Vanga
Pri rekonštrukcii významne pomáhala aj naša technika Foto: Milan Vanga
Pri vysokej záťaži sa na ceste vytvorili jamy Foto: Peter Poldruhák
Pristávajúce lietadlá vírili prach, ktorý sťažoval prácu Foto: Peter Poldruhák
Takmer 5000 dielov ukladali ženisti vlastnými rukami Foto: Milan Vanga
Obrovský záväzok si uvedomoval každý z 57-člennej roty Foto: Milan Vanga
Diely museli do seba presne zapadať Foto: Milan Vanga
Diely musia byť zaistené kovovými ihlicami Foto: Milan Vanga
Dodržanie odvážneho termínu si vyžiadalo prácu na štyri zmeny Foto: Milan Vanga
Kladivami a sekáčmi ženisti vyčistili a narovnali všetky použiteľné diely Foto: Milan Vanga
Kvalitne a načas vykonaná práca opäť potvrdila skvelé meno Slovákov v Kandaháre Foto: Peter Poldruhák
Na záver bolo treba ešte vybetónovať okraje oceľovej cesty Foto: Peter Poldruhák
Nepoddajné oceľové diely museli pocítiť rany kladivom Foto: Milan Vanga
Vyrovnané podložie pripravené na uloženie mattingu Foto: Peter Poldruhák
Počas noci pomohli aj svetlomety automobilov Foto: Milan Vanga
Pozorovať zohratý tím je vždy zážitkom Foto: Milan Vanga
Pri rekonštrukcii významne pomáhala aj naša technika Foto: Milan Vanga
Pri vysokej záťaži sa na ceste vytvorili jamy Foto: Peter Poldruhák
Pristávajúce lietadlá vírili prach, ktorý sťažoval prácu Foto: Peter Poldruhák
Takmer 5000 dielov ukladali ženisti vlastnými rukami Foto: Milan Vanga