Národná banka Slovenska v nadväznosti na informáciu o pondelkovej nefunkčnosti systému SIPS uviedla, aby sa klienti obrátili na svoju banku.
Niektoré cezhraničné platby sa v pondelok 14. mája nezrealizovali. Informovala o tom Národná banka Slovenska (NBS) v nadväznosti na informáciu o nefunkčnosti systému SIPS. „Každá banka zvolí pri riešení tejto situácie vlastný postup, preto je potrebné, aby sa klienti obrátili na svoju banku. Všetky tuzemské platby z pondelka boli spracované,“ uviedla centrálna banka.
Národná banka Slovenska v pondelok informovala, že v medzibankovom platobnom systéme SIPS vznikli v daný deň technické problémy. V podvečer v stanovisku doplnila, že medzibankový platobný systém SIPS je už funkčný.
Ako uviedla hovorkyňa Slovenskej sporiteľne Marta Cesnaková, v pondelok ráno ich NBS informovala o problémoch so zúčtovaním medzibankových platieb. Aj VÚB v pondelok zaregistrovala problém pri medzibankových prevodoch. Avšak presné dopady na klientov nevedeli špecifikovať, nakoľko chyba nastala na strane NBS. Vnútrobankové prevody fungovali štandardne.