BRATISLAVA 7. júna (WBN/PR) – Dňa 6. júna v Bratislave študenti stredných škôl zapojení do programu Aplikovaná ekonómia súťažili o najlepšiu webovú stránku študentskej spoločnosti. Súťaž organizuje nezisková organizácia Junior Achievement Slovensko, v spolupráci so spoločnosťami STUDIO MAX MEDIA SK, s.r.o. a ANASOFT APR, spol. s r.o., v ktorej priestoroch sa súťaž uskutočnila.
Cieľom súťaže je podporiť študentov vo využívaní informačno-komunikačných technológií pri štúdiu i v každodennom živote. Taktiež podporiť komunikáciu, spoluprácu a vytváranie sietí medzi jednotlivými konkurenčnými študentskými spoločnosťami a pomáhať získavať a reálne využívať IT zručnosti počas činnosti študentských spoločností.
Do súťaže sa prihlásilo takmer 70 študentských spoločností, ktoré počas školského roka dotvárali a aktualizovali svoju webovú stránku vždy novými informáciami. Prostredníctvom nich informovali o činnosti študentskej spoločnosti návštevníkov svojej webovej stránky. Možnosť postúpiť do finále dostalo 10 študentských spoločností. Finalisti obhajovali pred odbornou porotou štruktúru, dizajn, aktívne využívanie webovej stránky ako marketingového nástroja na propagáciu služieb a produktov.
Celkovými víťazmi súťaže sa stali:
1. miesto
Dominik Matta, Michal Šenitka, Gymnázium, Poštová 9, Košice
2. miesto
Peter Genčur, GROW Gymnázium, Opatovská 7, Košice
3. miesto
Daniel Šemnický, Spojená škola, Chemikov 8, Nováky
ORGANIZÁTOR
Junior Achievement Slovensko, n.o. je nezisková vzdelávacia organizácia, ktorá už 20 rokov realizuje na Slovensku podnikateľské, ekonomické a finančné vzdelávacie programy pre mladých ľudí. Programy podporujú podnikateľské a ekonomické myslenie, učia etickému rozhodovaniu, orientujú študentov v trhovej ekonomike ešte pred vstupom na trh práce a ponúkajú preventívne riešenia pre zamestnanosť mládeže.