BRATISLAVA 24. novembra (WebNoviny.sk) – Ministerstvo vnútra upozorňuje občanov, ktorí dnes plánujú navštíviť oddelenia dokladov, že momentálne nefungujú automaty na kolky Slovenskej pošty. Na odstránení technického problému Slovenská pošta už pracuje, informuje tlačový odbor ministerstva vnútra.
Novela zákona o eGovernmente ľuďom uľahčí život, tvrdí Pellegrini
Hovorkyňa Slovenskej pošty Martina Macková uviedla, že chyba sa týka 176 z celkového počtu 345 kioskov. „Pri aktualizácii číselníka konkrétnej agendy nastala chyba pri synchronizácii medzi systémom a kioskami,“ vysvetlila hovorkyňa a dodala, že kiosky na úhradu správnych poplatkov, ktoré momentálne nie sú funkčné, sa nachádzajú na niektorých pracoviskách ministerstva vnútra a na Daňovom úrade Bratislava.
Slovenska pošta informovala, že robí všetko pre to, aby boli kiosky v prevádzke už počas nasledujúcich hodín. Zákazníkom, ktorí potrebujú uhradiť správny poplatok, pošta odporúča využiť niektorú z dostupných možností, a to zakúpiť kolok cez mobilnú alebo webovú aplikáciu eKolok, cez POS terminály na jednotlivých úradoch alebo na vybraných pobočkách pošty prostredníctvom potvrdení o úhrade správneho poplatku.